Sinzer news

ValueGame Training 15 juni in Utrecht

Posted by Emma Verheijke on Apr 5, 2017 10:02:15 AM

De ValueGame is een methode voor het meten van de beleefde waarde van maatschappelijke activiteiten voor uw doelgroep: uw klantwaarde. Het creĆ«ren van beleefde waarde is doorgaans de primaire doelstelling van uw investering, en daarom een van de belangrijkste zaken om te meten. ValueGame kan worden gebruikt voor zowel (sociaal) marktonderzoek als voor het achteraf vaststellen van de gerealiseerde waarde. Binnen impact analyses kan ValueGame worden gebruikt om - bijvoorbeeld in Social Return on Investment analyses - om de beleefde waarde van effecten te achterhalen en deze zo een plek te geven in de analyse. Op 15 juni biedt Peter Scholten een eendaagse training ValueGame aan. 

Read More

Topics: maatschappelijke impact, maatschappelijke waarde, ValueGame, Waarderen, Beleefde waarde, Stakeholders, Social Return on Investment, sroi

We love to send you updates!

Once a month we send out a newsletter covering 

  • Impact measurement news & events 
  • Improvements on our software patform
  • New case studies

Subscribe to Email Updates

Recent Posts

Posts by Topic

see all