This year's annual Social Value Matters conference - organised by Social Value International - will take place on 10 and 11 April in Istanbul.This year's conference is being held against a backdrop of increasing inequality and global uncertainty. This year's focus is on what needs to happen to amplifying stakeholder voices to inspire change and maximise social value to the point that equality does improve. Sinzer's Emma Verheijke will be present to host a session on how to measure and manage the risks of not involving stakeholders and your social impact is not happening.
Sinzer hosts a session during Social Value Matters 2017 in Istanbul
Topics: Stakeholders, Social impact management, Social Value, Social impact measurement, Social value international
De ValueGame is een methode voor het meten van de beleefde waarde van maatschappelijke activiteiten voor uw doelgroep: uw klantwaarde. Het creëren van beleefde waarde is doorgaans de primaire doelstelling van uw investering, en daarom een van de belangrijkste zaken om te meten. ValueGame kan worden gebruikt voor zowel (sociaal) marktonderzoek als voor het achteraf vaststellen van de gerealiseerde waarde. Binnen impact analyses kan ValueGame worden gebruikt om - bijvoorbeeld in Social Return on Investment analyses - om de beleefde waarde van effecten te achterhalen en deze zo een plek te geven in de analyse. Op 15 juni biedt Peter Scholten een eendaagse training ValueGame aan.
Topics: Stakeholders, Social Return on Investment, maatschappelijke impact, sroi, maatschappelijke waarde, ValueGame, Waarderen, Beleefde waarde